İnsanlar ikiye ayrılır; Yalnız olanlar Yalnız olduğunu henüz farkedememiş olanlar..
·1 alıntı·
3.699 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
"Ben de ikiye ayırıyorum; Ruhu olan Ademoğulları ☺️ Diğeri ise İnsanımsılar. Görünürde insana benzeyen ama yaratık olanlar. Zira onlar insan suretinde gezer lakin gönül kabeleri yoktur. Dilleri vardır lakin hikmet söylemez. Yüzleri insana benzer lakin insanlığın yükünü taşıyamazlar. Sadece kötülükten beslenirler, bundan haz alırlar. Işığa baktıklarında gözleri kamaşır, iyiliği gördüklerin de ise içleri daralır. Zira ruhu olmayan, gölgeyi aydınlığa tercih eder☺️
Operadaki hayalet
Gönderi Sahibi
Ne guzel yorumladiniz🙏🙏
İnsanları ikiye ayırıyorum. Seni tanıyanlar, seni tanımayanlar. Seni tanıyanları ikiye ayırıyorum. Anlayanlar anlamayanlar. Seni tanımayanlara yabancıyım. Seni anlamayanlara düşman. Bir başka yazarda böyle ayırmış insanları😉
Operadaki hayalet
Gönderi Sahibi
Güzel söylemiş kalemine sağlık o yazarın 😊