"Ben de ikiye ayırıyorum;
Ruhu olan Ademoğulları ☺️
Diğeri ise İnsanımsılar. Görünürde insana benzeyen ama yaratık olanlar. Zira onlar insan suretinde gezer lakin gönül kabeleri yoktur. Dilleri vardır lakin hikmet söylemez. Yüzleri insana benzer lakin insanlığın yükünü taşıyamazlar. Sadece kötülükten beslenirler, bundan haz alırlar. Işığa baktıklarında gözleri kamaşır, iyiliği gördüklerin de ise içleri daralır. Zira ruhu olmayan, gölgeyi aydınlığa tercih eder☺️