Kitabın dili yani Orhan Kemal dili akıcı her zaman ki gibi cinsiyetler yer değiştirince insanın aklı karışıyor sanki kitabı okurken siz karşı cinsten olduğunuzu düşünüp kadınlara kızıyorsunuz. Değişik bir yazım olmuş ama konu benim için çok da çekici değildi anlatım tarzı ve olguların tersi yönünden verilmesi güzel ama konu bir tık en basit hayatlardan.