Bu kitabı neden böyle yazdın sevgili yazar!!!
İlk iki kitabı gerçekten beğenmiştim. Güzel ve çirkin uyarlaması, ejderhalar var, gizemli hastalık var sürükledi gitti ama bu ne böyle sıkıntıdan boğuldum resmen. Hiç ama hiç beğenmedim. Ara kitap olduğu için mi böyle bilemedim sanırım bir kitabı daha var ama hiç merak ettirmedi bana zaman kaybı