·223 syf.··Beğendi
···Okunma: 17 Eylül 2025 15:48 Kitap çok güzeldi. Özellikle zamanın gençlerinin okuması gereken bir kitap. Kitap biraz daha uzatılabilirdi. Sanki böyle olaylar yarım kaldı da devamı gelecek gibi olmuş.
Çocukluktan atılan güzel temellerin zamanı gelince bir bir kendini göstermesi gayet güzeldi. Yapılan hiçbir şeyin boş olmadığı sadece zamanını beklediği....
Sonunda da güzel ders verilmiş. Beğenerek okudum. Faydalanilani çok olsun inşallah....