Başta iki erkeğin aşkını okumak bana empati yapamayacağım bir durum gibi gelmişti. Ancak herhangi bir heteroseksüel ilişkiden daha sahici bir aşkı okudum. Bunu yazarın yeteneğine bağlamak çok da yanlış olmaz. Aşkı bu kitapta okurken cinsiyetten, milletten, statüden bağımsız tamamen salt sevgi olarak okuyabiliyorsunuz. Bu anlamda eserin çok iyi olduğu söylenebilir. Madeline Miller