Afganistan'da kadın olmak üzerine yazılmış bir kitap. Okurken yeri geliyor sinirleniyor yeri geliyor ağlarken buluyorsunuz kendinizi. En üzücü yanı da bizim okumaya dayanamadığımız hayatların birilerinin gerçeği olması, bir yerlerde hemcinslerimin bu işkence üzerine kurulu düzende yaşıyor olması. Gerçekten etkileyici ve kendini bir çırpıda okutan bir kitap. Kesinlikle tavsiye ediyorum.