Adolf Hitler "KAVGAM"
Puan vermedi·544 syf.··
2025 7. kitabı
·
68 günde okudu
·
Okunma: 17 Eylül 2025 14:45
Kavgam, bugün bitti. Bazen sayfaları art arda çevirdiğim bazen de bir iki sayfa okuyup bıraktığım bir kitaptı. Aceleye getirmek istemedim pek. Birçok cümlenin altını çizdim okurken. Özellikle kitabın ortalarına doğru Hitler'in; aile, ekonomi, gençler ve ırk gibi konular üzerine söylemlerinin çoğuna katıldım diyebilirim. Öyle ki gençler için söyledikleri bana Atatürk'ün "Sağlam kafa sağlam vücutta bulunur." sözünü hatırlattı çoğu kez. Ve söylemeliyim ki bazı bölümleri okurken zorlandım, bu da belli konularda yeterli bilgim olmadığından kaynaklıydı. Ne kadar araştırarak okumaya çalışsam da yarım kalmış hissi var diyebilirim, belki ilerleyen zamanlarda yeniden okurum... Ama genel olarak insanın kendisi ve toplum için önemli notlar çıkarabileceği pek çok değerli konulara değinilmiş bir kitaptı. Vakit ayırıp okunmalı.
Duygu ve Düşünce
KavgamAdolf Hitler · En Kitap · 201612,8bin okunma
·
40 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.