·202 syf.··Beğendi
···Okunma: 25 Mart 2018 21:09 Tutunamayanlar'a başlayıp 60 sayfa okuduktan sonra tutunamadığımı saymazsak okuduğum ilk Oğuz Atay kitabı.İçinde birbirinden güzel sekiz tane öykü bulunuyor. Kitaba ismini veren 'Korkuyu Beklerken' diğerlerine nazaran biraz daha uzun bir öykü. Hikayelerin her birinde ayrı bir hüzün ayrı bir derinlik var.Dili oldukça akıcı ve okuması keyifli bir eser.
Ve son olarak Oğuz Atay'ın "Ben buradayım sevgili okuyucum, sen neredesin acaba?"diye kitabın sonunda sorduğu sorusuna cevap verecek olursak biz de buradayız Sevgili Atay...