#yorum
Yazarın bu kitabında 3 öykü ve 1 anlatı var. Konularda, ölüm, korku ve psikolojik baskı işlenmiş. İlk ve üçüncü öyküyü çok beğendim. Aradaki öyküden hiçbir şey anlamadım çünkü, tıpkı Satranç kitabı gibi taktiklerle ilerliyor ve ben bu taktikleri hiç bilmiyorum. Kısacık ve tek nefeste okunacak bir kitap. Suskind okurlarına tavsiyemdir.