Spoiler!!!! Selaaamm bugün sıfır noktası buz kapanını bitirdim mükemmeelldiii o nasıl bi sondu öyle ağzım açık okudum, çıldırdım kafayı yedirtecek bi sondu.
Kitaba gelecek olursam, Boris Karalav ve Sergen Alatanın planı çok zekiceydi kitabı heyecanla ve merakla okudum başta plan olduğunu anlamamıştım Borise bi tur iyi sövdüm yani ahzhajdjskx
Aksa kaçırılınca baya bi babasını da Borisi de iyi süründürdü kitapta sürekli Boris ve Aksanın atışmalarını gördük komik ve okuması zevkli atışmalardı.
Borisin köpeği öldüğünde çok üzüldüm anlamı büyüktü çünkü :(
İlerleyen sayfalarda Boris ve Aksanın kıskançlık krizlerini okuyacaksınız çok komiklerdi ahsjakdksld
Çiftimiz sonunda birbirlerine dayanamadılar tabiki de büyük bi kiss bölümğ okuyacaksınızzzz
Kitap çokkk güzeldiii kesinlikle okumalısınızzz üçüncü kitabı merakla bekliyorum
Sıfır Noktası 2: Buz KapanıGizem Yiğit