Yirmi öyküden oluşan bu kitap güzeldi ama bazı öyküler çok daha güzeldi.
===>Mesela Posta Kutusu hikayesi sonunda yüzümde bir gülücük....
"Umudumu posta kutusuna koydum."
====>Korkutacak ,can yakacak tek şey var ,o da hayat ,onu da zaten tanıyorsun"
===>Hırsız adlı öykü ise tam bir nasihat niteliğinde"hiçbir şeyiniz eksilmeyecek .Yalnızca hayatınızdan bir gün.
=====>>>>Veeee en muhteşemi Davet adlı öyküsü tam bizim Türk erkeklerini hatırlatıyor
"Tamam canım her şeyi ben yaparım "dedikten sonra herşeyi kadının yapması...:)