Puan vermedi·247 syf.··
2025 3. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 18 Eylül 2025 22:31
Okurken hiç keyif almadım açıkçası.. Yazarın kafası çok karışık gibime geldi, yazar sürekli daldan dala atlamış her alandan bilgi verip bağlamaya çalışmış... Sürükleyici değildi kesinlikle. Kitabı okurken kendimle savaştım :)) sonuna kadar gel belki bir şeye bağlanır diye ama yok umduğum olmadı.. Kişinin aileden gördüğü kötü davranışları kendi hayatına geçirmesinin dezavantajlarının yansıtıldıgı ilk noktada bu bilinçle iyileşmiş bir karakter görmeyi ummuştum ama havada kaldı gibi bir sey oldu. Özetle begenmedim Bahadır hocam.
AntikacıBahadır Yenişehirlioğlu · Timaş Yayınları · 20191,672 okunma
·
18 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.