10/10
·210 syf.··
Beğendi
·
2025 3. kitabı
Yaşamak sahi neydi Yaşamak başımıza ne geleceğini bilmeden Yaşamak bir ömre bu kadar acı sığdırmak...Bizler kendi planımızı yaparken Rabbimizinde kendi planını yapması hayatımızda bizleri beklemediğimiz acılarla sınaması mı Yaşamak.. Kitap beni çok düşündürdü ve ağlattı ..Çok çok düşündürdü...
YaşamakYu Hua · Jaguar Kitap · 202670,8bin okunma
·
88 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.