Yaşamak sahi neydi Yaşamak başımıza ne geleceğini bilmeden Yaşamak bir ömre bu kadar acı sığdırmak...Bizler kendi planımızı yaparken Rabbimizinde kendi planını yapması hayatımızda bizleri beklemediğimiz acılarla sınaması mı Yaşamak.. Kitap beni çok düşündürdü ve ağlattı ..Çok çok düşündürdü...