Puan vermedi·%38 (233/608 syf.)· Yüksek irademle kitabı yarım bırakıyorum. (İliklerime kadar ağrıtan hastalığımın payı yok diyemem)
Karakterler varlar ama yoklar gibi :/ düşünüyorum; buraya kadar hiçbir sahnede bağırmadım, duygulanmadım, e niye okuyacakmışım ki?!
Bu kitabı okumak tiramisunun sadece üst katını kaşıklamak gibi hissettirdi, tam tat alamadım, aldırmadı.