sara

@sxxrrqq·
·
sabitlendi
Uygulamanın amacından saptığını düşünüyorum. Daha önce kitap incelemeleri yazmak, alıntı paylaşmak ve okuduğumuz kitaplar üzerine konuşmak oldukça keyifliydi; ancak sonrasında bir şeyler değişti ve kimse bunun önüne geçemedi. Özellikle TikTok’tan gelen, 13–14 yaşlarında, yeterince olgunlaşmamış bir kesim uygulamayı rahatça kullanmaya başladı. Üstelik bir kitap bile okumadan sadece arkadaş çevresi oluşturup vakit geçiriyorlar; oysa uygulamanın amacı bu değil. Bunun yanında, insanların birbirine kendi görüşleri üzerinden hakaret etmesi ya da benzeri olumsuz davranışlar da hoş değil. Ancak bunları da engellemeye yönelik ciddi bir çaba olduğunu düşünmüyorum, muhtemelen de olmayacak. Gereksiz güncellemeler yapmak yerine kullanıcı kitlesini büyütmeyi tercih ediyorsunuz ve bu süreçte mevcut kitlenizi de kaybediyorsunuz. Açıkçası, sadece denemek için özel hesap açtım, belki daha sık kullanırım diye düşündüm ama işe yaramadı. Bu yüzden hesabımı dondurdum ve ne zaman açacağımı da bilmiyorum. Uygulama bu şekilde devam ederse hesabımı tamamen kapatırım; kaybedeceğim çok da bir şey olmaz.
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
beni merak ediyo musunuzz
mbti: yani kisilik test flan inanmam ama arkadaslarim yaptigi icin yapmistim entp idi. burcum: koc dogum tarihim: 25martt 17yasindayim ennegram: idk hogwarts binasi: harry potter okumadim veya izlemedim winx: i think flora ama siz yorumlayinn monster high: izliyodum da kendimle bagdastirdigim karakter yok every after high: kendimle bagdastirdigim karakter yok ama lizzie heartsi cok seviyom disney princess: ariel ve merida my little pony: apple jack ve rarity mevsim: sonbahar en sevdigim renk:su siralar pembe, mavi ve gri ────୨ৎ────────୨ৎ────────୨ৎ────────୨ৎ──── hobilerimden bahsediyim ama ben asiri duz bi insanimm ⋆˚꩜。 kitap okumak, her turlu sey yazarim.. hayal gucume guvenmem ama herhangi bir sey hakkinda uzun uzun dusunup konusmayi cok severim

Firefly

@MikaelaFlame
·
Ben Kimim?
Fikir sahibi: filepenyez ✯ imiş MBTİ: İ Don't Know (Ben buna pek inanmıyorum ya, benimkini benim yerime siz bulun bence (⁠◡⁠ ⁠ω⁠ ⁠◡⁠) ) Burcum: Boğa 🐂 Doğum Günüm: 3 Mayıs ♉. 24 yaşındayım 🫠 Enneagram: 4 🎨 Hogwarts Binası: Slytherin 💚🐍 Winx: Bloom ve Flora ❤️‍🔥🌸 Monster High: Lagoona Blue ve Venüs McFlytrap 🫧🌿 Evet After High: Madeline Hatter 🎩 ATLA: Ateş Bükücü 🔥 Disney Princess: Ariel ve Elsa 🧜🏻‍♀️❄️ My Little Pony: Fluttershy ve Rainbowdash 🦋⚡ Doğaüstü Yaratık: Peri, Ejderha ve Kitsune (Dokuz Kuyruklu Tilki) 🧚🏻‍♀️🐉🦊 Mevsim: İlkbahar ve Sonbahar 🌹🍂
Duygu ve Düşünce
z.z.z. i want you
Evet, Hayır, Belki (2026 İlk Yarı)
gordum dedim bunu yapmaliyim kostum geldim. sanki cok kitap okudum ya... neys olacagi kadar 10 Dance, Vol. 1- kesinlikle evet BJ Alex, Vol. 1- bu konu hakkinda konusmuyorum sonlari guzeldi diye belki dicem ama baslari yuzunden hayir Sihrin En Koyu Tonu- abi evet ya 君の夜に触れる [Kimi no Yoru ni Fureru]-EVET OKUYUN OKUTTURUN COK SEVIYORUM ASK YASIYORUM BAYILIYOUM AGLICAM On Gece Düşleri- yess Eskici Kral- bunu evetlemezsem kendime insan demem Şeytanın Çırağı- galiba evet bilmiyom... cok ikilemdeyim... The Ghost's Nocturne, Vol. 1- belki. Kırmızı Pazartesi- benlik degildi hayir Love Murder Basketball Vol 1- fena degildi aslinda cok kisilik sendromunu iyi anlatmisti ama cizimleri o kadar guzel degildi evete yakin belki 웻샌드 1 [Wet Sand 1]- bunu bitirdikten sonra inceleme yazcam. senden nefret ediyrum. 칼과 꽃 1 [Steel Under Silk 1]- cok diyecegim sey var ama ahlakimi bozmuyorum uc hayirla git 뿌리 없는 나무 1 [A Tree Without Roots 1]- ne yalan soyliyim bir kac sey disinda okey bir seri belki Şifacı Günceleri - Cilt 8(9-10-11-12-13-14)- kesinlikle evet

۶ৎ Ophelia

@FateofOphelia
·
Evet, Hayır, Belki (2026 İlk Yarı)
yılı yarıladık bile, ben bu sene ilk defa okuduğum kitapları sayarak okuduğum için rastgele bir hedef koydum ömfkvnbfh (40 kitap) yılı yarıladığımızdaysa şu an 22 kitap okudum (şu anda Ateşi Yakalamak okuyorum) Şimdi tüm bunlarla evet, hayır, belki yapacağıııım💗 Gümüş Yürek 2 Belki Dördüncü Kanat Evet Ben O Değilim EVET Dönüşüm Belki Efsane Evet Tozlu Pembe I Evet Kürk Mantolu Madonna Evet Küçük Prens Evet Fearless Belki Tarçın Kasabası Gizemi Belki Deha EVET Şampiyon EVET Bana Dokunma Hayır
1000Kitap
guten morgen efendim... biliyonuz benim su an bir sey yapma heves sifir yani ne izleyebiliyorum ne okuyabiliyorum o yuzden yakin zamanlarda kendimi motive etme amaciyla kitapligimi duzenlicem😖 ki useniyorum... tam bir sekilde okumaya baslicam artik☝🏿