cidden kitabın böyle bitmesine inanamıyorum conradın balodaki tavrı nedendir yani ve ayrıca hislerinde hiçbir zaman açık olmaması beni mahvetti ama iste tam o anda da
bells'in artık bıraktığı, onu sevmeye onun için çaba göstermekten vazgeçtiğini anladığımız o andı Jeremiah'ın da kırılgan hassas olduğunu iyice anladığımız bir ikinci kitaptı çok üzülüyorum ikisine de ya ikisi de farklı şekillerde duygularını yansıtıyor ve ikisini de okumak ayrı ayrı üzücü susannah hakkında konuşamıyorum bile...
Laurelin evi almada yardım etmesi çok özeldi cidden bu kitap beni ayrı ayrı üzüyor ama bir yandan da okumak iyi hissettiriyor sanki bells sensinde, büyüdüğünü öğreniyorsun...
öyle iste....
kitapla kalın
sağlıkla kalın
xoxo