·144 syf.····Okunma: 22 Eylül 2025 19:56 Yorucuydu. Okumak değil kitabı sindirmek yorucuydu. Akıl berrak iken hoş iken okunmalı.. Yoksa hassas yürekler kaldırmaz yazılanları… Karamsarlık iç sıkıntısı. Leyla Erbil kitabını zaten nasıl yorumlarsınız ki edebi içeriğiyle mi ? O beni aşar ben ben de uyandırdığı duyguları yazabilirim ancak…Nicelikli okuma dönemin geçti nitelikli okuma dönemi başladı bende. Bu nedenle okuma sürem uzadı. Bu nicelikte de en lezzetli sayfalar Erbil’e ait.