·234 syf.····Okunma: 18 Eylül 2025 08:19 Kitabın ilk çeyreği sıkıcı ilerliyor. Daha sonrasında asıl hikaye başlıyor. Sıkılıp yarım bırakmanızı önermem. Çünkü okumaya değer bir kitap. Güzelliği ile dillere destan yüksek sosyetenin içinde bulunan fahişe ve bir gencin ilişkisini anlatıyor. Güzel bir aşk romanı. Keyifli okumalar dilerim .