·446 syf.····Okunma: 23 Eylül 2025 15:01 Çok erken yaşta başladığım bir seriydi, asıl okumam gereken yaşlara geldiğimde tekrar başlayacağım diye bir söz verdim ve tuttum. Kişisel görüşüme göre serinin en vasat kitabı ilk kitap ki bu seriyi çok severim. Mitoloji sevdiğim bir tür ve en çok nasıl işlendiğine bakarım. Bu kitapta iyiydi diyebilirim ama CC ve Dylan çiftinin ilişkisi hiç güzel işlenmemiş. Spoiler sayılmayacağı için söyleyebilirim diye düşünüyorum, CC Undine adlı başka bir denizkızının bedenine geçer ve geçiş yaptığı dünyada da Dylan adında denizerkeğiyle tanışır. Dylan ise ruhu gitmiş olsa bile Undine’e hala aşıktır. Bu başlangıçtan nasıl başka bir aşka geçiş yaptık anlamadım fazla yapay kaçmıştı. Smut sahnelere hiç ama hiç gerek yoktu sayfaları apar topar geçtim. Kısacası serinin geneli güzel fakat ilk kitabı sevmemeniz çok olası büyük beklentilerle başlamayın.