·96 syf.··Beğendi
···Okunma: 20 Eylül 2025 15:15 Şebnem her yaz babasının isteği üzerine eskilerden yadigar kalan konağa tatile ailecek gider. Oraya tatile gitmek onun için adeta sürgün. Çünkü o konakta gördüğü kabuslar hayat kalitesini etkiliyor. Komşu arkadaşı Nilgün'ün de aynı kabusları görmesi üzerine aileler bir psikoloğa danışır ve kızların zamanında yaşamış olduğu durumlar bir bir açığa çıkar. Gerçekler ortaya çıkmadan önce okuduğum yerlerde farklı düşünceler beni sarmıştı ama gerçekleri öğrenince ters köşe yaptı eser. Kitabı en çok merak etmemdeki unsur yazılan kabusların yazarın bizzat görmüş olduğu kabuslar olmasıydı. İlginç tarafı ise içinden bir kabusu bende eskiden gördüm. Bir an çocukluk travmam geldi aklıma. Kısa bir eser ama etkisi bir o kadar derin. Akıcı ve merak uyandırıcıydı. Kesinlikle tavsiyemdir.