Kitabı okumayı henüz bitirdim. Yazarin mağaradakiler kitabını daha önce okumaya çalışmıştım ama başaramamıştım açıkçası benim gibi daha çocuk sayılabilecek biri için ağır bir kitaptı ya da Osmanlıca bir kelime bilmediğim için zor gelmişti.Ama bu kitap hem yazarın düşüncelerini az çok anlamak hem de diğer kitaplarını okumadan önce bir başlangıç .Bu arada Lamia hanıma mektuplar kısmının yarısına yakınını okumadim beni biraz daralttı.