9/10
·349 syf.··
2018 30. kitabı
Kitabı okumayı henüz bitirdim. Yazarin mağaradakiler kitabını daha önce okumaya çalışmıştım ama başaramamıştım açıkçası benim gibi daha çocuk sayılabilecek biri için ağır bir kitaptı ya da Osmanlıca bir kelime bilmediğim için zor gelmişti.Ama bu kitap hem yazarın düşüncelerini az çok anlamak hem de diğer kitaplarını okumadan önce bir başlangıç .Bu arada Lamia hanıma mektuplar kısmının yarısına yakınını okumadim beni biraz daralttı.
Jurnal - Cilt 2Cemil Meriç · İletişim Yayıncılık · 20181,849 okunma
·
18 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Demek istediğini gayet iyi anlıyorum kardeşim, konular ve yazım itibariyle ağır bir dil, tabi eski kelimelerde mevcut. Fakat Cemil Meriç'in önemli değindiği konulardan bir tanesi de lügat. Kelimeleri araştırarak okumaya çalış ve ne olursa olsun muhakkak bu yazarı oku :) Bu sene olmadı seneye, olmadı başka bir bahara :) ama oku ! emin ol bize dediği çok şey var.