·192 syf.··Beğendi
···Okunma: 24 Eylül 2025 14:09 Sol Ayağım kitabı yıllardır önüme çıkan bir eserdi. Sonunda okuma fırsatı yakaladım. Aslında otobiyografi okumayı sevmem ve tercih etmem. Ama Christy'in hayat hikayesi ve azmi okunmaya değer. Serebral palsinin aslında o yıllarda dahi çaresi bulunmaya çalışılmış ve Chris üzerinde de oldukça başarılı olunmuş. Beni en çok etkileyen annesinin çabası ve ona kazandırdıkları oldu. Kolay değil tam 22 çocuğun içinde özel gereksinimli bir çocuk yetiştirmek. Ve ne büyük şanstır ki böylesine müthiş bir ebebeyne sahip olup hayata tutunmak, okumayı başarmak. Tüm bunların yanısıra sol ayağıyla resmetmek,kitap yazmak...Onca kişi arasından belki de dönemin en iyi doktorlarıyla tanışıp tedavi görmek ve bunun sonucunu almak. İyi ki varsın Christy Brown!..