Kitabın konusu: Millie ve Enzo'nun düğün günü yaşananları ele almaktadır.
Freida abla neden bu kitabı yazdın ya? Olmamış. Hiç olmamış. Sonu hiç hiç olmamış. Bari sonunda bi aksiyon görseydik ya. Her şeye rağmen kitap akıcı ilerledi. Tam bir şey olacak, diye bekledim hep. Tetikteydim yani. Zaten puanımı da akıcılığına ve meraklandırmasına verdim. Kitabın +16 olduğunu düşünüyorum.
Spoiler olabilecek yoruma gelirsek kitapta aslında düğün bile yok. Sade bir nikah var ve şahitlerini bile son anda buluyorlar. Millie'nin anne ve babasına gıcık oldum. Kız hayatını düzeltmeye çalıştıkça daha da uzak duruyorlar kızdan. Son olarak sonu çok kötüydü. Yani onun oradan anlaması, onu bulması falan. Ne alaka tam olarak? Adam da hemen süt dökmüş kediye döndü. Hiç beğenmedim. Sıfır.
Kısacası olmasa da olurmuş dediğim bir kitap oldu. Bugünlük yorumum bu kadar, kendinize iyi bakın!