·144 syf.····Okunma: 25 Eylül 2025 10:27 Kitap İstanbul’un bir kenar mahallesinde geçmektedir. Orada yaşayan insanların hayatlarını kopuk bir şekilde ele almaktadır. Olaylar birbirinden çok kopuk bir şekilde ilerlemektedir. Argolu bir dil kullanılmıştır argo, küfür vb. türde anlatımı sevmeyen kişiler için okunması gereken bir kitap değildir. Kitaba başladığım için bitirdim bana hitap eden bir anlatım tarzı değildi bu yüzden maalesef beğenerek okuyamadım.