Puan vermedi·416 syf.····Okunma: 25 Eylül 2025 15:45 Yazarla tanıştığım bir kitap oldu. İnceleme yazılarına baktığımda birçok kişinin sonunu tahmin ettiğini gördüm. Bir noktada benim de tahmin ettiğim gibi oldu ancak gerilim, etkileme düzeyi benim için idealdi. Açıkçası reading slump’tan çıkaracak bir kitap olduğunu düşünüyorum. Uzun süredir kendi alanımla ilgili okumalar yapmamdan kaynaklı polisiye, gerilim hatta tat alacağım nitelikte bir roman okuyamaz olmuştum. Bu nedenle kitabın dozu benim için yeterli düzeydeydi. Yazarın önceki kitapları nasıldır bilmiyorum zaten bu kitaptaki merak düzeyinin azlığı gibi nedenlerle yazar eleştirilmiş anladığım kadarıyla. Ancak okunmayacak bir kitap olduğunu düşünmüyorum.