·124 syf.··Beğendi
···Okunma: 26 Eylül 2025 12:01 #yorum
Yaşar Kemal'in kalemini anlatmama gerek yok. Çok güzel ve bir o kadar da acı bir aşk hikayesi okudum. Gerçekten çok beğendim. Kısacık ve tek solukta okunabilecek bir kitap. Yazarın en sevdiğim özelliklerinden birisi, okurken sanki oralarda geziyormuş gibi o anı yaşatması. Ağrıdağı Efsanesi'ni mutlaka okuyun ve öğrenin diyorum. Kısacık satırlar ama altı dolu dolu dersler. Abidin Dino'nun çizimleri de harikaydı.