·82 syf.··Beğendi
···Okunma: 26 Eylül 2025 12:04 #yorum
Bu kitap da diğerleri kadar iyiydi. Tıpkı Zweig gibi karakterin duygularını çok iyi hissettiriyor yazar. Bazen tek bir Güvercin’i görmek, insan psikolojisini ve hayatını darmadağın etmeye yeterlidir. İçsel bunalımlar ve bilinçaltının nasıl alt üst olabileceğini anlatıyor kitap. Bence okumalısınız.