·112 syf.····Okunma: 26 Eylül 2025 13:50 Feministliğim baya alev aldı. Önsöz okumayı sevmediğim için geçtim ama o arap tarafları gözümde canlandı ya ıyyy. Firdevse herkes vuruyor yaa. Her koyun kendi bacağından asılır deniyor ama bu araplar kadını fahişe olmak zorunda kaldı diye hem küçümsüyor hem de faydalanıyorlar. Kadın fahişe diye onun günahı size yazılmayacak sakin olun. Hem o bunu isteyerek mi yaptı aw. Oralarda fırsat mı var. Şimdi bile Türkiye'de binlrce o işi yapan kadın vardır ama keyifte yapmıyorlar. Zorunda bırakıldılar devlet onları yalnız bıraktı aileleri de muhtemelen yalnız bıraktı. Bu raddeye kadar onların yapıp bir şekilde tutunamadıkları onca iş vardır ve onlarda belki de hayırsız kocaları yüzünden çocuklara bakmak için yapmak zorunda kaldılar. O en azından iş kadını da olsa fahişede olsa her şeyi sonuna kadar yapıyor. Okul ikincisi oluyor ama sapık amcası ve yengesi yüzünden okuyamıyor. Hayatı ordan oraya sürükleniyor. Hiçbir yerde tam rahat edemiyor.