Puan vermedi·352 syf.····Okunma: 27 Eylül 2025 21:47 Dikkat sosyal medyada bir zamanlar oldukça popüler olan bu kitap hakkında methiyeler dizmek için bu yorumu kaleme almıyorum. Hikayenin elle tutulur bir yanı olsa da bence anlatımı oldukça tek düze ve sıradan. Daha iyi yazılmış gerilim dolu kitapları okumayı tercih ederdim. Sosyal medyada bu kadar övüldüğünden beklentim oldukça yüksekti. Ancak yazım dilinin sıradanlığı beni pek de sarmadı. Tabii hikayeden zevk almadım da diyemem. İki kadının da mücadelesi oldukça takdire şayandı. Ancak daha iyi işlenebilirdi diye düşünüyorum çünkü anlatım dili bu denli sığ olmamalı. Devam serisini okur muyum? Belki kafam çok dolu olduğunda dinlenmek için bir şans verebilirim. Ancak diğer türlü bir zaman kaybı olacağını düşünüyorum.