·110 syf.··Beğendi
···Okunma: 28 Eylül 2025 13:36 Giriş cümlesi beni etkilediği için ve kısa kitap olması nedeniyle okuduğum bir kitaptı. Kitapta yazar kişinin o duygusuzluğunu gerçekten çok iyi bir şekilde bize geçirdiğini düşünüyorum. Sonunu hiç beklemiyordum. Böyle bitmemesi gerektiği düşüncesindeyim. Okuduğum için pişman değilim ama çok harika diyeceğim bir kitap olmadı. Bir şans verebilirsiniz bence.