Aylar önce aşklı bir şeyler okumak için başladığım ama çok kalın olduğu için ve akmayan ilk 100 sayfa nedeniyle kenara attığım, dün tekrar elime alıp bugün bitirdiğim kitap.
Dram sevmiyorum ya. Aile sırları, dram, bir de değişik kıta işleri derken beni sarmadı başta ama akıcı ilerledi sonra. Biraz da artık yeter, sırlar açığa çıksın düşüncesiyle hızlı okudum bence.
Lise yıllarında okuduğum V. C. Andrews kitaplarını hatırlattı bana. Konu değil, dil değil; hikayenin işleyişi. Gizliden işler, o karanlık atmosfer…
Yine de kötü değildi ama uzatmasalar iyiydi.
Aşk ve Savaşın Şarkısı