·280 syf.····Okunma: 28 Eylül 2025 23:54 Yüzümde tebessümle okudum. 7'den 70'e herkesin okuyup beğeneceğini düşündüğüm bir kitap. Hayatta hep umut olduğunu, inanmamız ve emek vermemiz gerektiğini anlatıyor. Dileğimizin peşinden şüpheye mahal vermeden gitmemiz gerektiğini hatırladım okurken. Okuyacak olanlara keyifli okumalar diliyorum...