Puan vermedi·400 syf.··
Beğendi
·
2025 2. kitabı
Okumaya başlarken bir insan nasıl bu kadar kötü olabilir diye sorguladım sinir krizleri geçirdim. Kadın kadına bu denli nasıl düşman kesilebilir. Kendi kusurlarına kör olup başkasına çamur atmak bu kadar kolay mı? Başta Hacer karakterini suçlarken Naciye karakterininde Nazan'ın hayatına çok etkisi olduğunu düşünüyorum. Hacerin kötülüğünü herkes bilirken Naciye hiç bir şey yapmamış gibi göründü. Kitabın sonu biraz aceleye getirilmiş gibi. Olması gereken mi oldu ya da seçimler mi böyle bir yol çizdi...
El KızıOrhan Kemal · Everest Yayınları · 202615,4bin okunma
·
27 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.