·64 syf.····Okunma: 30 Eylül 2025 11:49 Gerçek yaşamın, bir azınlığı zenginleştirmeye devam etmek için çalışmak ve tüketmek arasında yitip gittiğine ve de yine hayatın “çalışma-tüketme-uyuma” cehennemi döngüsünde yok olduğunu anlatmaya çalışan güzel fikirler var ancak devamında bunların aksinin nasıl olacağıyla ilgili savlar, tezler yok. Tamam günde 3 saat çalışalım ama böyle bir dünya, hayat düzeni nasıl olacak onlara değinilmemiş. Keşke bu konuda da tartışmaları içerseymiş kitap diye düşündüm. Ama yine de farklı bakış açıları edinebilmek ve hayatımızı sorgulamak adına okunması gereken bir eser olduğunu düşünüyorum.