·142 syf.····Okunma: 30 Eylül 2025 18:14 Ayyyy çıldıracağım …. Erkeklerin bu kadar kolay her şeye inanmasına mı yanayım … Dilaşup’ un mal gibi kendini heder etmesine mi yanayım …. Mahpeyker’in nasıl bu kadar şeytan olabileceğine mi şaşırayım …. Bu nasıl bi şeydi anlamadım . Anlatılmaz ancak okunur. Okurken çoğu yerde “yuhh , bu kadar da olmaz “dedim . İnsanda kötülüğün bir sınırı yok bunu anladım .