Esselamun aleyküm Rahmetullahi ve berakatühü 1k okuyucuları.
Uzun bir aradan sonra elime kitap alıp bitirebilmenin mutluluğunu yaşıyorum.
İnanılmaz güzel bir kitabın daha sonuna gelmiş bulunmaktayım.
Sabiha Ateş Alpat hocamızın kitaplarını zaten severek okuyordum gerçekten bu da bir o kadar güzel çıktı. Yazarın kalemine sağlık.
Yazar doğudaki, kürt Türk, kadın hakları, töre vb. Konuları ele alıp bu konulardaki yanlışlara ve çözümlere odaklı bir kitap yazmış.
İnsan kitabı okuduktan sonra, ne kadar boş yaşadığını aslında ufacık dünyamızda insanlara ve kalbine nasıl dokunabileceğimizi gösteriyor.
Rabbim okuduğu ile amel edenlerden bizleri eylesin.
Ben keyifle okudum. Umarım sizler de okursunuz.
Keyifli okumalar