·544 syf.····Okunma: 02 Ekim 2025 13:29 Uzun zaman sonra beni ağlatan ilk kitap oldu Bülbül. Kalbimde kocaman bir yer edindi.
Aynı zamanda yazarın kalemiyle tanıştığım kitabı.
Dili çok akıcı kurgusu mükemmel. İliklerinize kadar hissediyorsunuz.
ll. Dünya savaşının bir kadın, anne, çocuk, yahudi, katolik demeden her insanda bıraktığı ağır hasarlarla acı gerçeklerle yüz yüze getiriyor yazar bizi. Birçok yerde durup sorguluyorsunuz ben olsam yapabilir miydim diye. O acıyı hissediyorsunuz, o çaresizlik geçiyor sizede.
Ve savaşın içinde filizlenen, tutunmaya, kendine yer edinmeye çalışan aşklar. Bir gecede büyümek zorunda kalan çocuklar. Yazar gerçekten ger duyguyu mükemmel derecede geçiriyor okuyucuya.
Şiddetle okumanızı tavsiye ettiğim, kitaplığımın baş köşesinde kendine yer edinen bir kitap.