·336 syf.··Beğendi
···Okunma: 03 Ekim 2025 14:22 İnsan yaşamının sorumluluğunu almazsa ne olur? Ya da yaptığı işlerin hesabını önce kendi vicdanına vermesi gerekirken bu hesabı sadece gücü elinde bulunduranlara veriyorsa? Yani korku kültürü içindeki birey, mış gibi bir yaşam sürüyorsa, nasıl bir toplumla karşılaşırız?
Bunların ve daha fazlasının cevabı içeren bu kitap, ‘ben’ yerine ‘biz’ olmayı öneriyor.