Akıcı ve odak isteyen bir kitap. Keyifle okudum… İdrisîlerin Evi
“Yanılmadım demiyorum. Kimseden nefret de etmiyorum. Sevmek için yazdım tüm bunları. Ama artık sevemiyorum, onun için yalnız ve yorgunum dostlarım. Artık sıkılmıyorum da. Anahtarı kapının kilidinde kaç kez çevirdim, kaç kez karanlık bir eve adım attım hatırlamıyorum. Fakat hep aydınlık evlerin kölesi oldum.”
"Keşke dağa gidip ateşin kıvılcımlarıyla ısınsaydım . Hep üşüdüm iliklerime kadar. " Gazale Alizade