Stoacılığı anlatan bir kitap genel olarak ben begendim.Stoacılık zaten pozitif oldugu icin kitabi okurken optimist oluyorsunuz resmen.Guzel yani ben kitabi okudugum zamanlarda daha sakin bir insan oldugumu gozlemledim.Genel olarak pesimist ve gergin bir insan olarak begendigimi soyleyebilirim.Genel olarak iyi olmayi falan anlatiyor bildigimiz seyler ama yinede guzel bence