10/10
·256 syf.··
Beğendi
·
2025 1. kitabı
Bitirmeye kıyamayıp, sayfalarını uzuuun uzuuun, demlenerek okuduğum bir kitap… Altını çizdiklerimden; * Şaşırma yetisini yitirenin yaşama sevinci olur mu ? * “Bizim ölümsüzlüğümüz ardımızda bırakacağımız sevgi geleneği olacak. O da bir incelikle insanı kutsayıp yaşamı yücelterek elde edilecek bir olanaktır. Yaşamsa, bize verdikleri kadar bizden esirgedikleriyle de bizimdir. Şimdi anlıyor musun huzursuzluğumu, iyimserliğimi ve gücümü…” *Çocukluk, insan ömrünün, bütün mevsimlere rengini vuran ilkyazıdır.
İnsanın Acısını İnsan AlırŞükrü Erbaş · Kırmızı Kedi Yayınevi · 201814bin okunma
·
45 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.