7/10
·352 syf.··
2025 26. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 05 Ekim 2025 01:07
Kitabın konusu: Hare ve arkadaşları gittikleri kafede Hare'nin sorulan soruları çözmesiyle hep en güzel masaya otururlar. Ancak bir gün Can Bora bu durumu bozar ve o masayı kapar. Bu kitap hem çabuk bitti hem de yavaş bitti gibi hissettirdi. Sevdiğim yerleri olduğu gibi biraz daha farklı şekilde hikayenin ilerlemesini bekliyordum. Tam olarak beklentimi karşılamadı. Yine de Can Bora'yı çok sevdim. Aşklarını da çok sevdim. Açıkçası kitap da düşmandan aşka görürüm diye düşünüyordum ama yazar o kafe olayından sonrasını çok başka yazmış. Ayrıca ben biraz da yavaş gelişen bir aşk bekliyordum ama ne bileyim sanki biraz hızlı ilerledi. Kitabın +13 olduğunu da söyleyeyim. Spoiler olabilecek yorumuma gelirsek ben kafe olayından sonra o yaşlarına dair şeyler okumayı beklerken bir anda Hare'yi iş hayatında bulmak garip geldi. Ayrıca sevgili olduktan sonra yanlış anlaşılmalar ya da başka olaylar olmasını hiç sevmiyorum. Bir olay olacaksa da öncesinde olsun en son sevgili olsunlar. Bunun dışında Can Bora'nın romantikliği aşırı tatlıydı. Bir sürü alıntı yazdım ve kendisine bayıldım. Hare'yi de sevdim. Ayrıca eski kitaplardan okuduğumuz karakterleri görmek beni mutlu etti. Poyraz da dahil olmak üzere (en neticesinde onun hikayesini en önce okumuştuk). Artı olarak favorim Nehar ve Ateş'tir her zaman. Kısacası kitabı sevdim, sadece beklediğim gibi ilerlemedi ama o da tamamen benim beklentimle alakalı bir şeydi. Tavsiye ederim. Bugünlük yorumum bu kadar, kendinize iyi bakın!
Bir Sarmaşık TeorisiKübra Nur · Ren Kitap · 2022608 okunma
·
46 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.