·202 syf.····Okunma: 05 Ekim 2025 20:01 Düşünceler arasında koşturanlar, iç seslerini susturamayanlar, duyguları uçlarda yaşayanlar, gün geçtikçe kendi yalnızlığına gömülenler için birbirinden güzel öykülerin yer aldığı bir Oğuz Atay kitabı. Özellikle kitaba adını veren "Korkuyu Beklerken" isimli öykü muhteşem. Bana kalsa Oğuz Atay'ımsı bir iç diyalog var öykülerde. Yani hepsinde bir parça Oğuz Atay buluyorsunuz okurken. Öyküler; duygular, düşünceler gel gitlerle dolu ama öyle doğal bir uyumla geçişler yapılmış ki tüm canlılığıyla aynı duyguları hissediyorsunuz. Öykülerin tamamında ironik bir anlatımı var yazarın. Dönüp aynı cümleleri tekrar tekrar okutuyor insana.
Ve en son soruyor: "Ben buradayım sevgili okuyucum, sen neredesin acaba?"
Seni tanıdıktan sonra buralarda olmamak mümkün mü sevgili yazar...