öncelikle ben bu kitabı okuyalı çok oldu ancak kitabı her gördüğümde sinirleniyorum çünkü ana karakterin eline bir çok fırsat geçiyor ancak o hiçbirini doğru kullanmıyor bunun dışında çok güçlü bir japon klasiği olduğunu düşünüyorum(sonra güncelleyeceğim)