Ekşi limon
@EksiLimon · 8ay
Takip Et
Bu gecenin sorusu:
Hayatın bir kitap olsaydı, ilk cümlesi ne olurdu?
1000Kitap
24 beğeni
·
3 alıntı
·
1.833 Gösterim
11 Yorum
Öne Çıkanlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
Elif
Tek tek dizemişti yaşam merdiveninin taşlarını. Her insan gibi son basamakta ayağı takılıp düşse de, emek emek yaparak bıraktığı merdiveni, ardından gelenlere daha yukarıya çıkabilecekleri bir temel bıraktığından emin olarak gitmişti..
5
Önceki 3 yanıtı göster
Ekşi limon
Gönderi Sahibi
@S3R4P bencede katıyorum :))
1
Gizle
KRM
Bu kitap, kader mürekkebiyle yazılmıştır. Tüm olaylar gerçek hayattan alınmış olup, henüz yaşanmamıştır. 🤦
3
Ekşi limon
Gönderi Sahibi
Yaşanmamış mı yoksa tamamlanmamış mı :))
1 yanıtı göster
Gizle
Ekşi limon
Gönderi Sahibi
Bilmiyordu, başına geleceklerden habersiz, salak salak gülüyordu herkese 😅(benimki kesin bu olurdu)
5
Elif Işık
Yakında kitap olacak inşallahhh. İlk cümlesi, "Hayata tutunmak, savaşmak vermek, mücadele etmek, emek vermek demekti."
1
Ekşi limon
Gönderi Sahibi
İlk cümleyi sevdim 😇 umarım bol satışların olur🤗hayırlı olsun şimdiden ☺️
1 yanıtı göster
Gizle
AyTozu☾
Herşeye gülen deli birinin hayatını okuyacaksınız sıkı tutununnn 😆😆
1
Ekşi limon
Gönderi Sahibi
Sevdim bunu😌😌
1
1 yanıtı göster
Gizle
İleri