Bu gecenin sorusu:
Hayatın bir kitap olsaydı, ilk cümlesi ne olurdu?
1000Kitap
·3 alıntı·
1.833 Gösterim
11 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Tek tek dizemişti yaşam merdiveninin taşlarını. Her insan gibi son basamakta ayağı takılıp düşse de, emek emek yaparak bıraktığı merdiveni, ardından gelenlere daha yukarıya çıkabilecekleri bir temel bıraktığından emin olarak gitmişti..
Ekşi limon
Gönderi Sahibi
@S3R4P bencede katıyorum :))
Bu kitap, kader mürekkebiyle yazılmıştır. Tüm olaylar gerçek hayattan alınmış olup, henüz yaşanmamıştır. 🤦
Ekşi limon
Gönderi Sahibi
Yaşanmamış mı yoksa tamamlanmamış mı :))
Ekşi limon
Gönderi Sahibi
Bilmiyordu, başına geleceklerden habersiz, salak salak gülüyordu herkese 😅(benimki kesin bu olurdu)
Yakında kitap olacak inşallahhh. İlk cümlesi, "Hayata tutunmak, savaşmak vermek, mücadele etmek, emek vermek demekti."
Ekşi limon
Gönderi Sahibi
İlk cümleyi sevdim 😇 umarım bol satışların olur🤗hayırlı olsun şimdiden ☺️
Herşeye gülen deli birinin hayatını okuyacaksınız sıkı tutununnn 😆😆
Ekşi limon
Gönderi Sahibi
Sevdim bunu😌😌