Ortaokulda okuyup, sunumunu yapıp, 40 kişilik sınıfı okumaya ikna ettiğim bir kitaptı. Hâlâ daha çok seviyorum. Babasıyla arasındaki sorunları, en ufak şeye bile takılı kalması, gerçekçiliği, yazım dili, kısacası her şeyi hoşuma gidiyor. Her gencin okuması gerektiğini düşündüğüm bir kitap.