8/10
·488 syf.··
Beğendi
·
2025 285. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 07 Ekim 2025 10:10
Merhaba dostlar İnsanın hayatında en çok kavga ettiği, susturmaya çalıştığı ses kimindir? Benim ve bence bir çok kişinin kendi sesidir bu .insan en çok kendi kendiyle cebelleşir. Kendini ikna etmek en zorudur, yastığına kafanı koyduğunda bile susmaz o ses. Yazar diyor ki ,hayat sandığınız kadar zor degil .Bizler, basit çözümleri göremeyecek kadar doluyuz .Yazarımız mühendisken ilgi alanı sonucu davranış Bilimleri alanında yüksek lisans yapmış ve kadınlar için "kim demiş yapamazsın "adlı bir farkındalık ve yaşam atölyesi kurmuş.Ve bu kitapla hepimize ulaşmayı amaçlamış. Okuyucuyu kendi iç dünyasına doğru bir yolculuğa çıkaran bir kitap . Kitabın ana teması, iç sesi dinlemeyi, onunla barışmayı ve öz benlikle uzlaşmayı öğrenmek üzerine odaklı. ​ İç sesimizi dinledigimizde ,geçmişin yüklerinden kurtulmak, "özün sesi" olarak tanımlanan iç sesi fark etmek ve kendi benliğini yeniden inşa etmek hedefimiz olacak . Yazar, hayatın karmaşık olmadığını, asıl sorunun bizim edindiğimiz bilgiler ve yargılar arasında kaybolmak olduğunu belirtiyor. Amacı, okuyucunun kendini "uzman" ve "şimdinin mimarı" olarak görmesini sağlamak. ​Kitap yalın, sohbet eder tarzda bir dille yazılmış.Ağır psikolojik terimler yerine, okuyucuyla samimi bir dilde konuşulduğu ve örneklerle konu anlatılmış. ​ Yazar, yazdıklarını kendisinin de uyguladığını ve öncelikle kendisinin dönüştüğünü ifade ederek, okuyucunun da bu dönüşümü yaşayabileceği mesajını veriyor. "Gelecek her gün yeniden yazılıyor" fikri, ana motivasyon kaynağı olabilecek cümle.. Kendiyle barışmak isteyen herkese tavsiyemdir.. Kitapla kalın dostlar... İç Sesim ile Uzlaşma Çiler Ezgi Odabaşoğlu
İç Sesim ile UzlaşmaÇiler Ezgi Odabaşoğlu · Luna Yayınları · 202533 okunma
·
45 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.