Benim hastalığımın kalıtımsal olmadığını düşünüyo­rum Nevresçim. Bunun soyaçekimle filan ilgisi yok. O kadar çok kötülükle, o kadar cok acıyla, o kadar cok alçaklıkla karşılaşıyoruz ki, sanırım zihnimiz hepsini unutmak istiyor. Yoruluyoruz evladım, insan denen bu iki ayaklı yaratığın o ipe sapa gelmez ruhuyla ugraşmak bitiriyor bizi. Bence Alzheimer'ın temelinde bu var. Unutmak isteği ...
Alıntı
··1 alıntı·
4.257 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.