Puan vermedi·136 syf.····Okunma: 07 Ekim 2025 21:21 Amak-ı Hayal kitabının ardından bunu okumak bana kitapların aslında ne kadar benzediğini gösterdi. Yazarın kitaptan etkilenip etkilenmediğine dair bir yorum görmedim. Ancak her iki kitapta felsefik bir yolculuğa şahit oluyoruz. Yazarın dil ve anlatımı, konuyu daha çarpıcı kılmış. Kısa ve etkin cümlelerle ağlanacak halimize gülüyoruz. (Özellikle Fenerbahçe ile ilgili kısımlarda çok eğlendim.) Kitabın sonları özellikle son elli sayfası daha vurucuydu. İnsanın tarihsel yolculuğu eleştirel bir dille ele alınmış. Ancak satır aralarındaki mesajlar umut da barındırıyor. En çok da etkileyen insanın nefsiyle olan mücadelesidir.