Kitap 2 kısımdam oluşuyor ve ad olarak aşırı karışık geldi bana.Ne olacagini falan baya merak ediyorsunuz ama ben full spoiler yedigim icin o da yoktu bende.Yinede okunulabilecek bir kitap guzel bence sadece okurken cok kriz gecirdim herkes o kadar çıtkırıldım ki